vzhľadom na vážnosť epidemiologickej situácie v našej krajine, s platnosťou od 26.10.2020 až do odvolania, pristúpila naša správcovská spoločnosť k nasledujúcim opatreniam:
Obmedzenie priameho kontaktu s klientom:
Prosíme Vás, aby ste svoju agendu riešili s pracovníkmi našej spoločnosti telefonicky alebo elektronickou formou (e-mail).
Dočasné uzatvorenie pokladne / pokladní:
Platobné styky v hotovosti nebudú realizovateľné v sídle našej spoločnosti. Prosíme Vás, aby ste realizovali platby alternatívnym spôsobom (bankový prevod, vklad hotovosti na účet v banke alebo na ktorejkoľvek pošte).
Prijímanie alebo Odosielanie listín:
Písomnosti, ktorých povaha a účel vyžaduje prevzatie alebo odovzdanie originálu, budú preberané od klienta alebo odovzdané klientovi po predchádzajúcej dohode s pracovníkom našej spoločnosti.
Pri dodržaní uvedených opatrení, chod a prevádzka našej spoločnosti ostáva zachovaná v plnej miere a rozsahu a naši pracovníci sú Vám plne k dispozícii.
Veríme, že prijatím týchto opatrení chránime Vaše, ako aj naše zdravie.